fbpx

Najczęściej zadawane pytania

Sklep internetowy czynny jest od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00-15.00. Zamówienia można składać codziennie, 24 godziny na dobę, z tym, że zamówienia złożone w dni wolne od pracy oraz po godzinach pracy będą realizowane w następujące po nich dni robocze.

Tak, zakupione produkty można odebrać w GJ Pharma Sp. z o.o. ul. Aleja Krakowska 61A, 05-090, Sękocin Nowy.

Odbiór osobisty następuje po uiszczeniu należności za zakupione produkty na konto BOK@suplementyapteczne.pl bankowe oraz po otrzymaniu informacji drogą elektroniczną o przygotowanym zamówieniu do odbioru. Odbiór osobisty możliwy jest dla zamówień o wartości powyżej 49 zł. – przy zaznaczeniu opcji odbiór osobisty jedyna forma płatności to Przelewy24.

Odbiór osobisty możliwy jest w godzinach od 08:00 do 16:00

Do każdego zakupu dołączony jest paragon zawierający ceny poszczególnych produktów oraz koszt wysyłki. Na życzenie klienta wystawiamy Fakturę VAT. Opcję tę należy wybrać wypełniając formularz zamówienia i podać niezbędne dane.

Czas realizacji zamówienia przez sklep internetowy to 1-5 dni roboczych, od momentu przyjęcia zamówienia (płatne przy odbiorze) lub zaksięgowania wpłaty na koncie bankowym (płatne z góry).

W szczególnych przypadkach czas realizacji zamówienia może się wydłużyć w związku z koniecznością sprowadzenia zamówionego produktu do naszego magazynu, o czym informujemy Państwa drogą mailową.

Zamówienia po godzinach pracy są realizowane w następny dzień roboczy. Czas dostarczenia przesyłki to 1-3 dni roboczych. Średni czas całkowitej realizacji według naszych Klientów to 3 dni.

Nie. Sklep internetowy SuplementyApteczne.PL nie jest apteką.

Wszystkie dane dostępne są w zakładce “Płatności“, informacje te otrzymają Państwo również drogą mailową, po złożeniu zamówienia.

Wszystkie informacje na temat dostępnych form przesyłki oraz aktualny cennik znajdują się w zakładce “Dostawa i czas realizacji.”

Każdorazowo fakt ten należy zgłosić do Biura Obsługi Klienta (BOK@suplementyapteczne.pl) w możliwie najkrótszym czasie od dnia otrzymania przesyłki. Jeśli przesyłka jest uszkodzona nie należy odbierać jej od doręczyciela i sporządzić w jego obecności protokół szkody.

Czy adres do wysyłki może być inny niż przy rejestracji, lub ten podany przy pierwszym zamówieniu?

Oczywiście, adres do wysyłki może być inny przy każdym kolejnym zamówieniu. Wypełniając formularz zamówienia należy adres dostarczenia wybrać z listy lub podać na nowo.

Zamówienie można anulować zgłaszając ten fakt do Biura Obsługi Klienta BOK@suplementyapteczne.pl, w możliwie najkrótszym czasie po jego złożeniu, jednak nie po wysyłce przesyłki. Wówczas zakupione produkty można zwrócić w ciągu 14 dni od dnia otrzymania, jednak zwrotowi nie podlegają koszty wysyłki. O każdym etapie realizacji zamówienia są Państwo informowani wiadomością e-mail.

Za zamówienie mogą Państwo zapłacić:

  • przy odbiorze paczki od pracownika firmy doręczające;
  • skorzystać z płatności z góry:
  • za pośrednictwem systemu Przelwy24, klikając na ikonkę systemu pojawiającą się po złożeniu zamówienia;
  • zwykłym przelewem na nasze konto bankowe, korzystając z danych do przelewu, jakie otrzymacie Państwo w mailu potwierdzającym zamówienie.

Aktualnie wprowadzanie zmian w potwierdzonym zamówieniu nie jest możliwe.

Takie sytuacje zdarzają się wyjątkowo rzadko. Występują jedynie w przypadku ostatnich sztuk produktów, gdy kilka osób w tym samym momencie zechce zamówić ten sam produkt, czego konsekwencją może być brak rezerwacji wybranej pozycji w zamówieniu. Wówczas nasze Biuro Obsługi Klienta skontaktuje się z Klientem, by poinformować o zaistniałej sytuacji.

Tak, cała oferta produktów dostępna jest w naszym magazynie.

Tak, stali Klienci mogą liczyć na atrakcyjne kupony zniżkowe.

Sprzęt można zareklamować bezpośrednio w serwisie, jak i za pośrednictwem Apteki. Wówczas zostanie on wysłany do serwisu, który w ciągu 14 dni rozpatrzy Państwa reklamację.

Reklamację produktu należy zgłosić niezwłocznie po stwierdzeniu wady lub otrzymaniu przesyłki, nie później jednak niż w ciągu 14 dni roboczych. Na reklamacje zgłaszane w ramach gwarancji obowiązuje czas wskazany przez producenta, natomiast na zgłoszenie reklamacji w ramach rękojmi Klient ma 2 lata od momentu zakupu.

Czas przeznaczony na zgłoszenie chęci odstąpienia od umowy to 14 dni od momentu otrzymania zamówienia.