W jakich godzinach czynna jest Platforma Internetowa SuplementyApeczne.PL?
Sklep internetowy czynny jest od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00-15.00. Zamówienia można składać codziennie, 24 godziny na dobę, z tym, że zamówienia złożone w dni wolne od pracy oraz po godzinach pracy będą realizowane w następujące po nich dni robocze.
Czy istnieje możliwość odbioru osobistego?
Niestety na chwilę obecną nie ma możliwości odbioru osobistego. Dla Państwa wygody produkty wysyłamy do paczkomatu InPost lub firmą kurierską na podany adres.
Jak długo będę czekał na realizację zamówienia?
Czas realizacji zamówienia przez sklep internetowy to 1-5 dni roboczych, od momentu przyjęcia zamówienia (płatne przy odbiorze) lub zaksięgowania wpłaty na koncie bankowym (płatne z góry).
W szczególnych przypadkach czas realizacji zamówienia może się wydłużyć w związku z koniecznością sprowadzenia zamówionego produktu do naszego magazynu, o czym informujemy Państwa drogą mailową.
Zamówienia po godzinach pracy są realizowane w następny dzień roboczy. Czas dostarczenia przesyłki to 1-3 dni roboczych. Średni czas całkowitej realizacji według naszych Klientów to 3 dni.
Czy w sklepie internetowym mogę kupić leki?
Nie. Platforma internetowa SuplementyApteczne.PL nie jest apteką.
Skąd wezmę nr konta bankowego i dane potrzebne do przelewu?
Wszystkie dane dostępne są w zakładce „Płatności”, informacje te otrzymają Państwo również drogą mailową, po złożeniu zamówienia.
Jaki jest koszt i formy dostawy?
Wszystkie informacje na temat dostępnych form przesyłki oraz aktualny cennik znajdują się w zakładce „Dostawa i czas realizacji”.
Co zrobić, gdy przesyłka okaże się uszkodzona lub niekompletna?
Każdorazowo fakt ten należy zgłosić do Biura Obsługi Klienta (biuro@suplementyapteczne.pl) w możliwie najkrótszym czasie od dnia otrzymania przesyłki. Jeśli przesyłka jest uszkodzona nie należy odbierać jej od doręczyciela i sporządzić w jego obecności protokół szkody.
Czy adres do wysyłki może być inny niż przy rejestracji, lub ten podany przy pierwszym zamówieniu?
Oczywiście, adres do wysyłki może być inny przy każdym kolejnym zamówieniu. Wypełniając formularz zamówienia należy adres dostarczenia wybrać z listy lub podać na nowo.
Czy mogę anulować złożone zamówienie?
Zamówienie można anulować zgłaszając ten fakt do Biura Obsługi Klienta biuro@suplementyapteczne.pl, w możliwie najkrótszym czasie po jego złożeniu, jednak nie po wysyłce przesyłki. Wówczas zakupione produkty można zwrócić w ciągu 14 dni od dnia otrzymania, jednak zwrotowi nie podlegają koszty wysyłki. O każdym etapie realizacji zamówienia są Państwo informowani na bieżąco wiadomością e-mail.
W jaki sposób mogę zapłacić za zamówienie?
Za zamówienie mogą Państwo zapłacić:
przy odbiorze paczki od pracownika firmy doręczającej;
skorzystać z płatności z góry:
za pośrednictwem systemu Przelwy24, klikając na ikonkę systemu pojawiającą się po złożeniu zamówienia;
zwykłym przelewem na nasze konto bankowe, korzystając z danych do przelewu, jakie otrzymacie Państwo w mailu potwierdzającym zamówienie.
Czy można dokonać modyfikacji zamówienia – dodać lub usunąć produkt?
Aktualnie wprowadzanie zmian w potwierdzonym zamówieniu nie jest możliwe.
Czy po potwierdzeniu i opłaceniu zamówienia może okazać się, że któryś z produktów jest niedostępny?
Takie sytuacje zdarzają się wyjątkowo rzadko. Występują jedynie w przypadku ostatnich sztuk produktów, gdy kilka osób w tym samym momencie zechce zamówić ten sam produkt, czego konsekwencją może być brak rezerwacji wybranej pozycji w zamówieniu. Wówczas nasze Biuro Obsługi Klienta skontaktuje się z Klientem, by poinformować o zaistniałej sytuacji.
Czy wszystkie produkty, które są na Platformie Internetowej są dostępne na magazynie?
Tak, cała oferta produktów dostępna jest w naszym magazynie.
Czy Sklep Internetowy oferuje dodatkowe rabaty lub karty stałego klienta?
Tak, stali Klienci mogą liczyć na atrakcyjne kupony zniżkowe.
Jaki jest czas na zgłoszenie reklamacji?
Reklamację produktu należy zgłosić niezwłocznie po stwierdzeniu wady lub otrzymaniu przesyłki, nie później jednak niż w ciągu 14 dni roboczych. Na reklamacje zgłaszane w ramach gwarancji obowiązuje czas wskazany przez producenta, natomiast na zgłoszenie reklamacji w ramach rękojmi Klient ma 2 lata od momentu zakupu.
Chcę skorzystać z prawa odstąpienia od umowy. Kiedy mogę to zgłosić?
Czas przeznaczony na zgłoszenie chęci odstąpienia od umowy to 14 dni od momentu otrzymania zamówienia.